نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1945
-
الف
+

ساخت فلم کوتاه کرونایی توسط رئیس هیات داوران جشنواره کن

«اسپایک لی» یک فلم کوتاه درباره مقابله باشندگان نیویورک با کرونا رونمایی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که «اسپایک لی» اعلام کرد تابستان سال روان فلم جدیدش به صورت استریم از نت‌فلیکس نشر می‌شود،‌ یک فلم کوتاه از مقابله باشندگان نیویورک با کرونا را نیز رونمایی کرد.

این کارگردان پرآوازه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد «دا ۵ خون» جدیدترین فلمش که انتظار می‌رفت در خزان اکران شود،‌ از ۱۲ جون (۲۴ جوزا/خرداد) در نت‌فلیکس در دسترس خواهد بود.

فلم سینمایی «دا ۵ خون» درباره چهار عسگر آفریقایی امریکایی جنگ ویتنام است که به ویتنام باز می‌گردند. آن‌ها در جستجوی بقایای رهبر درگذشته گروه خود هستند و دنبال گنجی دفن‌شده می‌گردند. این قهرمانان با نیروهای بشر و طبیعت می‌جنگند و با ویرانگری‌های پایدار تا ابد جنگ ویتنام مواجه می‌شوند.

در همین حال «اسپایک لی» فلمی کوتاه درباره عشقش به نیویورک را نیز منتشر کرد.

این فلم کوتاه سه دقیقه‌ای با عنوان «نیویورک، نیویورک» با پلان های متعددی از خیابان‌های ساکت و بی‌جمعیت نیویورک در روزهای کرونایی شروع می‌شود و بعد به صحنه‌های آمبولانس‌ها و داکترها و پرستارانی می‌رسد که در روزهای شیوع بیماری تلاش می‌کنند.

به نقل از مهر، «اسپایک لی» که قرار بود رییس هیات داوران جشنواره فلم کن سال روان باشد از به تعویق افتادن زمان این جشنواره برای جلوگیری از شیوع کرونا تشکر کرد.

اسپایک لی کارگردان سینما و تلویزیون است. وی سال 1335 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار اسپایک لی می‌توان به کارگردانی فلم های «دوست قدیمی» و «ساعت بیست و پنجم»اشاره کرد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر